eQSLのメールでこの間違いを伝えてみます。相手局が適切に処理すれば、私のInBoxから削除されるはずです。しばらく待っても削除されなかったら、レジェクトします。
インドネシアでは上級のライセンスを得ると、コールサインが変わるようです。新しいコールサインで新たなアカウントを作成し古いログをインポートするので、度々この様な事態が起きています。コールサインが変わった時の正しい方法はeQSLのFAQに載ってます。
I have an eQSL account under my old callsign. Now I've got a new callsign. What should I do?
Do not continue to upload logs for the new callsign into your old account, because all those eQSLs will have the wrong callsign on them, and nobody will confirm those eQSLs when they receive them. Instead, go to My Profile -> My Other Accounts, and create an "attached account" for the new callsign. Then log into that account, set up its profile and eQSL design. Then upload the logs for that new callsign into the new account.
My InBox
My OutBox
My Archived eQSLs
0 件のコメント:
コメントを投稿